fredag 3. april 2015

Syveiledning, midt i påska!


Alle kollegaene mine er på påskeferie og redaksjonen ble lukket ned, for ferie forrige uke. Noe som vil si at jeg sitter å oversetter på "gamle måten" i påskeferien :( Jeg fikk tilsendt feil fil, rett før påske, og siden har det ikke vært en sjel på kontoret, som har kunne sende meg riktig fil. Jaja - da er det bare å tre på seg freidig mot, og arbeidslyst - og begynne. Å oversette på denne måten, "manuellt" tar flere dager, enn den måten jeg normalt oversetter og leser korrektur, men pytt sann (som en av strikkedamene fra mandagstrikkegjengen sier) det er bare å sette igang :-) Noen timer nå, og noen timer da - så blir det så bra... hehe :-) Det dere ser på bildet, er en liten sniktitt på hva som kommer i Symagasinet 6. 

Normalt er lister, rangeringer +++ noe jeg bryr meg fint lite om. Og er faktisk noe jeg hittil aldri har giddet å sjekke. Men så ble jeg tipset av en leser i går, at jeg måtte gå inn på blogglisten.no å se på listen - over håndarbeidsblogger. Og der lå jammen meg bloggen på 7 plass :) Den gang bloggen ble registrert, lå den på 2xxx noe.. hehe, så det er ikke noe jeg har fulgt opp, for å si det slik. Men det var litt moro. (Mine 10 sec in walk of fame?" :-p 

Håper alle får en fin dag :-) 
PS! Ikke glem Give away'n! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!