onsdag 1. april 2015

Griper på en onsdag..

Bilde: google.no

Som mange vet syr jeg på Babylock Enlighten. Jeg elsker den automatiske trådspenningen, samt det å slippe å tre griperne. I 2008 testet jeg Bernina 1300 MDC, som var en fantastisk maskin, men en vanvittig jobb å tre over til coversøm. Siden dengang har Bernina overlock vært ukjent terreng - inntil nå. I går ble det bestilt en 1150MDA - som jeg skal bli (forhåpentligvis) bestevenn med, og bruke til noen bilder, til både blogg og bokprosjektet. Gleder meg masse. Jeg er allerde blitt så glad i covermaskinen, som syr de peneste fallesømmene osv - så jeg er spent på 1150MDA, som får mye god omtale på world wide web. Sammen med maskinen, kommer overlock bag (elsker de også, har en til covermaskinen og en til enlighten, selv om det ikke er Bernina, får den bo i en Bernina bag) rynkefot og multifunksjonsfot. (Snor, perler osv) Er du nysgjerrig på Bernina overlockere, så stay tuned :) 

Været er fortsatt helt fantastisk her hos på sørlandet. Sola skinner og det er vår i luften. I dag fikk vi shoppet litt småting, funnet tapet ++ til 2 etasje prosjekt, og sett på senger til guttene. Nå skal roen senke seg, da guttene er på kino med husfar - og ser Fast and the Furious, en film jeg kan styre meg for.. :-p Jentene er å ser Lego Batman  hos nabojenta, så jeg nyter stillheten. Planen er 1/2 glass vin, og en episode med Downtown Abby, før jentene kommer hjem og skal legge seg. Håper du har en flott påskeferie, hittil! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!