torsdag 2. april 2015

Give away! Påskegodt!

Bilde: collage laget av bilder fra google.no

Jeg er i påskehumør og har fortsatt noen goodies på lur - som er til Give away! 

Jeg gir nå bort de to siste "Den store Guttestrikkeboka" 
+ at 1 heldig vinner, får også med et Namaste rundpinnetui! 
En skikkelig goodiepakke til dere strikkere.  

Give awayen er altså: 
* 1 stk bok + 1 Namaste rundpinneetui
* 1 stk bok

Denne gangen lager jeg en "skikkelig" loddkonkurranse. Sist fikk alle kun 1 lodd, men denne gangen gjør jeg som tidligere - med andre ord, mange sjanser til å vinne! Følgende under gir deg 1 lodd:
  • Legg igjen en kommentar her i bloggen (Husk å skrive hvor mange lodd du har) 1 lodd
  • Følg meg via bloglovin (Link i høyre menykolonne) 1 lodd
  • Del konkurransen 1 lodd, for hvert sosial media du har delt. (blogg, fb, instagram osv) 
  • Legg bloggen til i leselisten/bloggrullen din 1 lodd
  • Følg bloggen, via blogger/gmail systemet (Link nederst i høyre menykolonne) 1 lodd
Husk å enten sjekke bloggen feks dagen etter trekningen, eller legge igjen hvordan jeg kan nå deg - om du vinner! Siden dette er "påskegodttrekning", trekker jeg denne på 2 påskedag - formiddagen. Så går pakkene i posten, rett over påske! :) Masse masse lykke til! :)  

post signature

5 kommentarer:

  1. Hei! Eg ventar mitt første barnebarn - en liten gut - så påskegodtet her hadde passa fint! :) (er vel et lodd, dette)
    Så fin blogg du har - eg skal kikka innom fleire gonger :)
    God påske!
    Birgitta Vedøy

    SvarSlett
  2. 1 lite lodd til meg....men håper det beste!
    Monica
    mo-skog(at)online(dot)no

    SvarSlett
  3. 2 lodd til meg.delt på FB og kommentar. kan kontaktes på ceciliehalleraker@hotmail.no

    SvarSlett
  4. Hm, skrev her for noen dager siden, men det kom vist ikke med.

    Tror det var 4 lodd det ble på meg.
    Følger deg på Bloglovin.
    Via blogg og gmail.
    Har deg i bloggrullen.
    Kommenterer her.

    Sånn, får se om det går nå.

    Klem MIN

    SvarSlett
  5. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!