fredag 3. april 2015

Bloggen flytter...

På grunn av at blogger ikke alltid henger med på det jeg gjør, prøver jeg å flytte bloggen til blogg.no 
Forhåpentligvis skal det fungere bedre i en overgang. Jeg leker med noe helt annet, men der er ting laaaangt fra ferdige! Takk for følget her inne så langt, og håper du blir med over. 
Urlene mlv.no, lille.no og lillel.net er redirectet, så har du en av de lagt inn - så vil du finne den nye bloggen automatisk! Følg med, så får du kanskje med deg planene fremover også ! :) 
Blogg.no har ikke import funksjon, så alt blir liggende her, som et slags arkiv, inntil videre :) 
Den nye bloggen finner du på www.mediakaos.blogg.no
post signature

1 kommentar:

  1. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!