onsdag 18. mars 2015

Velkommen til Casa arbeidskaos..


Hver mandag/onsdag pleier jeg å forsøke meg på innfrielse av huslige plikter. Det vil si tørke støv, vaske gulvene, vaske ned bad og kjøkken og skifte sengetøy. Og jeg la meg lykkelig i går, vitende om at dette ble gjort i går! Men... det største rotehue, akkurat nå om dagen - er meg. Både pulten i stua (Jeg har iMac stående der, til bilde og galleriredigeringer) og spisebordet i stua, bærer preg av ustrukturerte meg :) Målet er å sy litt, og da gidder jeg ikke pakke vekk tingene mine.. men normalt så klarer jeg meg med under 1/3 av bordet, fordi det er såpass stort. Men som du ser nå.. så har jeg jammen meg klart å spre meg all over! :D Pytt sann! Flere som har det slik? Målet er å lage bedre system i kjelleren til galskapen... men jeg har måtte innse noe..syrom er til oppbevaring, fordi jeg syr aldri der. Jeg elsker å sitte i stua, og der blir jeg! :p Inntil jeg får alltime syrom da, som er så stort og fancy at jeg ikke vil forlate det... som sagt, jeg blir nok i stua .. hehe :) 

Ps. Om du har lyst å vinne Guttestrikkeboka, så husk å meld deg på konkurransen under her :) 
post signature

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei Tone Iren, så morsom og flott en blogg du har, det er en nytelse å lese den! Så kreativ og dyktig du er. Så kom jeg til disse bildene av hjertet i huset ditt og jeg ble skikkelig glad, dette lignet på min egen stue. Jeg har fått syrom, men holder meg i stua enda. Der er det så koselig. Tror ikke famililen min lider av det, tvert imot!!!

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!