mandag 16. mars 2015

Symandag...


Da jeg var på kurs hos Tine, ble linjalparken oppdatert. Disse tre linjalene er fantastiske når man skal konstruere! Vinkelen bruker jeg masse, og buene brukes litt sjeldnere, men er gull å ha!


Bias binder settet til Bernina er genialt. Mest fordi det passer både til Covermaskinen OG til de vanlige symaskinene! Helt perfekt! Sammen med covernåler, er dette uovervinnelig :) Covermaskinen L220 syr utrolig pene sømmer! Over kanter, tynt, tykt eller ujevnt stoff - den syr i vei !




Knøtta har gått rundt og rundt Frost stoffet, og i dag ble det noe av det. 
Sammen med myllymuksut bambus som har ligget i hvertfall 2-3 år i hylla nede :D 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!