onsdag 4. mars 2015

Silke....


I dag har jeg sydd et antrekk, som jeg skal bruke i morgen. Jeg skal  ha noe som "gjerne presenterer meg", men hva er det da? Jeg har en skikkelig hummer og kanari stil :-p Men men... en bukse, som passer rett inn i den stripete, maritime stilen som er på full fart over oss nå - og en topp i stretch silken jeg kjøpte på AOH messen. Før jeg bruker den, ser jeg den skal en rundt under jernet :-) 
Mønster er fra Symagasiner, og buksestoffet er noe jeg hadde liggende fra Stoff og Stil. 


Disse kom i posten fra Gyldendal i dag. 
Flotte, nye bøker! Spennende å bla i dem :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!