søndag 29. mars 2015

Palmesøndag...


Det er noen dager siden jeg fikk blogget nå, mest pga veldig hektisk innspurt mot påske - samt en del som har skjedd privat. Tanken slår meg ofte, at man er seg selv nærmest - og det gjelder selv de mest "perfekte" menneskene, som i sin beste hensikt, tror de lever feilfritt. :) Når man plutselig får motstand, faller all fornuft og pedagogikk, og "trollene" kommer frem. Jeg tror alle som har vært i en personlig konflikt med andre voksne, skjønner hva jeg mener. Men så er det fantastiske med oss mennesker, at vi har fri vilje, og retten og friheten til å velge - og se forbi eder og galle, og la tiden roe ned temperaturen. Men desverre er man ikke feilfri, så man kan ofte bidra til litt tropehete, på veien mot normaltemperatur igjen, hehe... :-p 

Her har vi hatt en deilig søndag morgen. Guttene bestilte hver sin frokost og fikk det de ville. Lille spiller WiiU Batman, og knøtta leker med dukker. Idyllisk? Etter 2 dager med SNØKAOS, og innesnødde biler ++++ er det igjen sol og nydelig påskevær! Vi koser oss glugg. Symaskinene er ryddet delvis bort, fordi vi fikk besøk på fredag og vi trengte spisebordet :) Men overlocken står igjen enda, og B780'en står på gulvet, ved terrassedøren. Klarer ikke rydde det heeelt vekk :) Riktig god søndag til dere alle sammen! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!