søndag 22. mars 2015

Pakker, tidlig og håndball..



Kl 09 gikk gluggene opp, og nektet å la meg sove videre :-P Så da var det bare å stå opp, og begynne dagen. I dag er det håndball hele dagen, og vi skal til Risør - 40-45 min herfra, og se på J/G08 og J/G06 spille. Knøtte ville så gjerne gi en Frost trøye til ei venninne, så den så dagens lys nå i morgentimene. Noas Ark kjolen skal i posten, og kule aper skal leveres på vei til kamp. Litt artig å sy til andre, selv om  jeg syns det er skummelt og ekkelt å tenke på at andre "måler" hva man har sydd. :) 

Ingen andre var oppe da jeg stod opp, så det var en deilig, rolig start med The great british sewing bee på ipaden, kaffe og søm :) 

Ha en flott søndag! 
I kveld trekker jeg guttestrikkeboka! 
Om du vil delta, trykk på bildet av boka, i høyre menykolonne - >
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!