lørdag 7. mars 2015

Ny dag...

Utrolig hvor mye enklere alt ble, med den nye, forbedrede blogger appen. Å blogge på farten ble plutselig gøy igjen :-)

Her har man akkurat skyvd ned en god frokost, og er klar for en ny dag hos Tine. Hjemmeleksen ble ferdigstilt, men så oppdaget jeg at lerretet hadde forskjøvet på seg etter transport i går kveld - etter at jeg var ferdig å streke :( Orket ikke begynne om igjen, så vi får se hva sjefen sier om det i dag :-) 


Ha en flott dag alle sammen! Ps. Siste dagene er det mange som har sendt Mail via kontaktskjema, virker som dere syns det er enklere enn å legge igjen kommentarer? Uansett er det superkoselig! Og jeg ser at det er mange som er innom å leser, koselig!!! :-) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!