mandag 9. mars 2015

Mandag og ny uke!



Så var det mandag igjen, egentlig ganske deilig! Helgen er over, og et fantastisk, lærerikt kurs er over. Jeg har et ferdig grunnmønster i kofferten og den 14 Juni skal vi tilbake og gjøre armen helt ferdig. Tine er noe av det mest herlige damemennesket jeg har vært borti, og med spennende livserfaringer nok til å fylle flere bokserier!


Da jeg kom hjem etter å ha kjørt Jumbo på skolen, lå disse to bøkene på pulten min. De ble bestilt via Amazon.com, og de er kjempefine! Nå skal jeg krype sammen i sofaen og kose meg med noen episoder av The Great British sewing bee, og bøkene - før mer jobbing.


Ha en fin dag! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!