mandag 23. mars 2015

Mandag... igjen..


Skole, for 3 barn
Jobbing for meg
Jobbing for mannen i huset
Kontraktskriving for nye rom i 2 etasje
Litt mer jobb
Kaffepause med godeste Lene/Madammen
Hente barn + 1 nabo på SFO 
Middag
Barneteater for L 
Håndball for K 
Litt søm
... og nå litt blogg....

Velkommen til min mandag! :D 
Nå ruller en nysydd kjole i maskina, 4 stjernes middag på ipaden + kaffe & is - mens jeg venter på kjolen. Så skal de pakkes og sendes :) Jeg fant frem 2 stoffer, som jeg kjøpte på Jydsk Stoflager sist - de ble så søte som kjole! :) Det er egentlig ganske moro å lete i skapene etter stoffer, for det er en del å velge mellom :p Og nå begynner det å strømme på med sommerideer, og det er kos å sy lettere plagg! Er du begynt på vår/sommer garderoben? 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!