mandag 2. mars 2015

Mandag blues...


Så var det mandag igjen. Jentene er tilbake på skolen, jeg er tilbake foran iMacen, og koser meg med WAE. Syveiledning til SY05 ble ferdig i går, det samme med inspirasjon til STRIKK04 - og i dag er det innspurt mot PDF deadline. Det fine med dette, er variasjonen. Selv om rammene er like, er innholdet forskjellig og det gjør at jeg ikke går lei. Jeg kan nemlig fort gå lei av gjentagende ting... ikke særlig moden der.. *flau* ... 

Det som er nytt her, er at Jumbo drog avsted på moped i morges - til sin første skoledag, etter skolebytte. Vi er mildt sagt spente på hvordan han har hatt det. Han er tøff som starter midt i året, på en skole med 1300 elever, og masse nye ting - jeg hadde ikke vært så tøff da jeg var 16 år :) 

Lille skal på teater, Knøtta skal håndball - jeg skal oversette STRIKK ferdig, og da var mandagen vår over. Jeg hååååper jeg skal få tid til å se over noen Symagasiner, om jeg kan finne noe kjapt å sy til torsdag. Må stille på et møte da, i "noe som viser meg"... eh... hm... jo.. ja.. finner vel noe :-p 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!