lørdag 21. mars 2015

Lørdag!


Jeg fikk to artige "bestillinger" i går, via FB. Setter ordet i tegn, fordi jeg normalt aldri syr til andre lenger, på forspørsel. Men en trøye til en frøken, som jeg har sydd til før - var en morsom forespørsel å få. Og så... noe til en 4 åring, i sin beste prinsessealder! Kan ikke bli morsommere! Trøyen er godkjent, nå gjenstår det bare å se hva de sier om kjolene :) En utfordring,  for hvor stor er en 4 åring.. haha det har jeg nemlig "glemt" litt ut.. :-p Det var gøy å boltre seg fritt, men samtidig er det sååååå skummelt, å sy til andre :-s

Hvordan oppbevarer du mønstrene dine? 
Jeg har dem i blanke zip poser, som er ca 1,5 A4 størrelse. 
Geniale og systemet fungerer svært bra! 




Og så.... noe til 4 åringen.. er så spent på om de faller i smak! :) 

Stoffene er fra diverse steder, og mønstrene er fra Onion og Ottobre. 
Trøye :
Stjerner - Malika & Rosa 
Kule aper - Jydsk Stoflager
Orange prikker - Jydsk Stoflager

Kjoler:
Noahs ark - Textart
Ribb - Jydsk Stoflager
Kløver - Skroten 
Denim - Singer Sysenter, Haugesund
Prikker - Jydsk Stoflager

Stoffene mine er i overvekt fra Danmark :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!