onsdag 11. mars 2015

London..

Bilde: google.no
I morgen bærer det avsted til London et par dager igjen. Det er vel ca 3.5 uke siden sist, men like gøy hver gang :) Barna er godt plassert hos besteforeldre, og huset ryddet/vasket og klar for både avreise og hjemkomst. Det er bare 2 arbeidsdager, men satser på å få sett/gjort litt moro. Dog er det overhodet ikke snakk om samme tempo, som da gutta var med sist gang :-o Alt til sin tid.. hehe :) 

Tanken i dag var å få sydd litt, men det kokte helt bort. Jeg har arbeidet inn en del timer i dag, på 3 magasiner - så da ble det intens jobbing stort sett helt frem til nå. Men maskinene og stoffene ligger fremme og klar! :D Kanskje jeg finner noe i London... :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!