fredag 6. mars 2015

Kurs og helg!


Endelig helg! Er på kurs i dag, og det er laaaaaang lunchpause. Så lang, at jeg valgte å ta et glass vin til maten 😜

Jeg har forrewten vært hele byen rundt (føles slik) for å finne "boldoc" som visstnok er noe skredderverktøy, med andre ord jeg fant det ikke! 

I går ble dagen lang og hektisk, mer om den - kommer når jeg får lov å skrive om den! 

Og jeg må bare legge til.... Yeeey endelig har jeg har funnet utav å blogge skikkelig på telefonen igjen. Jada, skikkelig teknisk racer på enkelte ting! 

Ha en fortryllende fredag alle sammen! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!