tirsdag 17. mars 2015

Kald vår og give away!

Bilde: fra google og mamma.no
Det er vår og det er kaldt ute... med andre ord kan det fortsatt passe å ha noe ull på pinnene :) I går var jeg på Strikkekveld, for første gang på flere uker. Kjempetrivelig. Sprakk til og med på å ta meg et kakestykke, dog noe som gav skikkelig mageknip - så det skal man ikke gjenta :) Mars, vår og godt humør.. og når jeg sorterte litt i går, fant jeg flere bøker som er beregnet til Give aways! :D 
Den store Guttestrikkeboka, en bok som ikke er en nyhet lenger - men like aktuell for mange? Masse fine oppskrifter i boka, og ikke minst inspirasjon. 
Jeg gir bort  3 stk av denne flotte boka.
Eneste du trenger å gjøre er å skrive hvorfor akkurat DU skal vinne i en kommentar -
og hvordan jeg kan kontakte deg, om du er en av de heldige vinnerne! 
Lykke til! 
Jeg trekker 3 heldige vinnere, søndag kveld, 22 Mars 2015.
post signature

7 kommentarer:

  1. Jeg har akkurat begynt å strikke igjen. Ønsker meg denne boka for å strikke noe mer enn bare sokker til guttungen på snart 2 år;)

    SvarSlett
  2. Jeg er superheldig bestemor til en liten bestemorgutt på to år og som blir storebror til en lillebror om få uker. Ikke noe ville passe mer perfekt enn å vinne Den store Guttestrikkeboka for å fylle på strikkegarderobene til disse to

    SvarSlett
  3. Boka har lenge stått på ønskelista. Har to nevøer som jeg liker å "strikke opp" ;-) Heldigvis for meg strikker hverken mor, farmor eller mormor. Ull er ikke tull ...

    SvarSlett
  4. Denne er så fin<3 skulle gjerne hatt denne i samlingen når jeg skal strikke barselgaver og herlige ullplagg til småtroll :)

    SvarSlett
  5. Denne boka har eg lenge ønska meg! Og etter å ha vore på ul i dag og fått konstatert at gutt nr 2 e på vei klør d i fingrene etter å få litt ny guttestrikk på pinnene! 😉

    SvarSlett
  6. Mangler denne boken i samlingen min.

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne gi den videre til min gode svigerinne som nå også har blitt mormor til en gutt og ikke bare "supertante" til våre barn.

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!