torsdag 19. mars 2015

Kaffe og anbefaling...


Starter dagen med kaffe og en anbefaling.. 

Eller, dagen har vært i gang en stund allerde - men først nå var lista tom nok, til å kunne blogge :) Jeg har en runde jeg alltid sjekker, blandt annet June/Bernina June, sin blogg. Denne damen har utrolige kunnskaper, og deler mer enn gjerne. Det er June som lager Bernina Syskole som vi har med i Symagasinet Alt om Håndarbeide, deler av året. Flotte trinn for trinn veiledninger. June "åpnet" sin egen blogg for kort tid siden, og den er absolutt verdt å følge. Ta en titt HER

Planen i dag er bare å jobbe meg frem til en avtale kl 1230, og så hjem til barn, middag, minising osv.. :) Det ligger en ferdigklippet newscap på bordet også, mulig den kan få sin form etterhvert? Her er det sol og nydelig (kaldt) vårvær i dag, bilene var frosne på ruta, da jeg kjørte jentene til skolen - hver gang det skjer, funderer jeg litt over Jumbo som kjører moped 1,5 time tidligere på jobb. :-) Men ung og sprek og alt det der. Ha en fin (håndarbeids-)dag alle sammen! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!