tirsdag 10. februar 2015

tirsdag... og snart midten.


Midten på hva? 
Flere ting egentlig ;) Vi er straks i midten på Februar *iik* og jeg er på midten - til bakstykket til Cille genseren. Endelig kommet inn i mønsteret. Spennende prosjekt. Kom litt lenger i går, da jeg var på strikkekveld. Strikkekveld er superkoselig, er du med på noe lignende? Gjengen har samlest fast, siden butikken startet i 2011, så det begynner å bli noen år! 


Før jeg stakk på strikkekveld rakk jeg å sy en bolero, og sy inn ett skjørt. Dette er tiltenkt å ha på 3+ år Jubileumet til Radio102, som vi skal på i helgen. Radio102 har vært en stasjon jeg "alltid" har hørt på, gjennom oppveksten, og mange kjente og venner har vært gjennom "systemet". Det skal bli kjempemoro å feire med de!


Neste prosjekt ligger klar, mangler kun strykeinnlegg. 
Cupro... og Alt om Håndarbeide 02/15... :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!