søndag 8. februar 2015

Ting jeg ikke kan...


Morsdag! Jeg ønsket meg en dag til å sy på ! Og det fikk jeg :) 
Dermed gikk jeg i gang med noe jeg ikke kan, skjorte! 
Begynnelsen er sped, og dermed ble det en jenteskjorte til Lille.
Stoffet ble med hjem i går, fra Meretes Atelier i Grimstad. Nydelig babyfløyel! 


Tålmodighet og nøyaktighet er noe som må lades opp, før jeg evnt prøver meg på en "skikkelig" skjorte. Men det var gøy å "teste" prinsippene. Denne er uten mansjett, men ellers inneholder den vel det meste, som en skjorte skal ha :) Ikke lommer, forresten.....



Mønsteret er fra Ottobre 4/13, uten dilldall foran.. som den skulle hatt. 
Tightsen er et grunnmønster jeg alltid bruker til Lille :) 
post signature

2 kommentarer:

  1. Feil overskrift, dette kan du. :-) Nydelig stoff.

    SvarSlett
  2. Så koselig kommentar, tusen takk! Ja elsker stoffet! :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!