onsdag 18. februar 2015

Tax free...


Som sagt, så gikk jeg glipp av stoffbutikkene i London (kanskje like ok, pengene fløy lell) 
Men Tax free rakk vi :) Whiskey til herren i huset, vin til både madam og herremann +
ny sminke! 

Oh lykke :-p 

Maskara (tester ny type) maskarabase, eyeliner og ny øyenskygge palett
Minuset med eksem +++ diverse dritt, er at mange billigmerker svir. Chanel er en av merkene jeg tåler godt, og ikke klør/svir av. Dior er også "godkjent". YS tåler jeg noe av, men ikke alt. 
Godt man ikke har verre verdensproblemer, akkurat i kveld? :-p 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!