onsdag 18. februar 2015

Noen dager siden sist...


Og grunnen er 2-3 dager i London med de eldste barna her. Vi har kost oss, og rukket ufattelig MYE på 1 og 1/4 dag til rådighet. Om 3 uker, reiser jeg tilbake igjen - denne gangen med hovedmål Newbury og stoffbutikkene jeg ikke rakk i London, denne gangen :)


Besøk i Baker Street 221B var obligatorisk. Vi har mengder med bilder her innefra, men velger å ikke legge ut så mye. Er du i London, så ta deg en tur hit, for min del var det verdt det. Men det er nok mest spennende om du er en "Sherlocker".




Madame Tussand.. hadde det ikke vært for at guttene aldri har vært der, hadde jeg glatt droppet det. KØØØØØØ! overalt og i milevis :-) Men artig. Var i MT i New York for 11 år siden, så var litt artig å se det her i London, tross kø og mye sure og utålmodige turister.


 Steakhouse er en favoritt! 


Selfridge er et must når man er i London! :) 
Har du sett tvserien? 






Vi bodde i Sussex Gardens, noe som anbefales. Veldig fint området og kort vei til Paddington Station. Kort vei til stoffbutikkene i området, og får de musikkinteresserte er det ikke langt til musikkområdet - blant annet skolen der Elton John gikk osv... :) 

Etter noen intense dager, lå det en stor og flott pakke ventende på meg da jeg kom hjem. Jeg gleder meg til et glass rødvin og bøker i kveld! Amazon og 0,- i moms på bøker = I Love it! Elsker sps. Gertie boken. 

Ha en flott kveld alle sammen! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!