onsdag 11. februar 2015

Mer ting jeg bør lære bedre... :)


B780 syr så fine knapphull! Fot 3A og vips  - knallflott resultat. Elsker maskinen min - og! Se på de kule knappene. De er fra butikken, siste dagen den var åpen, ble disse med hjem.


Skjorten er fra Alt om Håndarbeide, Symagasin 02/15. Modellen er egentlig med lommer, men det kan (heller) ikke skikkelig. Denne gangen ble kragen perfekt, men må jobbe mer med standen og ermestand! Men men, øvelse gjør mester. Første skjorte med ermebelegg og skjorte nr 2 i det hele tatt. Den sitter pent på, skal se om jeg kan få tatt et actionbilde i morgen :)


Stoffet er nydelig grå Cupro. som er kjøpt hos yndlingsbutikken min Jydsk Stoflager. Stoffet føles som silke og har en flott glans. 

Jeg ser jeg bør la skjorten gå under strykejernet før bruk. Rette ut både en og to ting, ser jeg.. :-P

Det er moro å sy mer utfordrende ting, og lære seg nye ting. Lille ønsker seg flere skjorter, så jeg har hvertfall en glimrende mulighet til å øve litt :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!