fredag 6. februar 2015

Jipppi!!


Endelig er stua ferdig, bord og stoler, skaper, peisovnen ++ er endelig på plass! Det vil også si at symaskinene kan komme frem igjen. Jeg elsker det store nye bordet, for det er plass til masse på det! 3 maskiner står nå på plass, og den store skjærematta er også på plass - og det beste, det er fortsatt plass til rot i midten! :D Nå er det først opplegg av gardiner, reparere Frost kjolen til Knøtta - med andre ord, kjedelig. Og så skal jeg kaste meg over de nye DK stoffene mine!


Litt oversettelse, og så gjenstår det å se hvor mye tid det er igjen til søm. 
Jeg og jentene skal på kosetur til Kristiansand i dag. 
Ikke lang tur, men langt nok for "ikke-like-bil-Knøtta". :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!