onsdag 11. februar 2015

In action...

In action! Jaja.. så glemte man å presse skjorta før man tok den på - og man har brukt den i hele dag = lekker og krøllete! Men skitt på.. 

Slik ser den ut ferdig!! :) 

Den sitter fint og modellen er absolutt en jeg kan sy flere varianter av. Har sååå lyst å prøve silke, men det er enda glattere å arbeide med enn denne Cuproen, så jeg kjenner jeg gruer meg :-) 

Men jeg er storfornøyd med at den kan brukes. 

I dag klaget godeste Lille på at hun hadde så få bukser/tights, så da er det neste punkt på lista. 


post signature

1 kommentar:

  1. En flott skjorte! Likte ermene spesielt godt, det er et problemområde på butikkmodeller for min del! :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!