onsdag 11. februar 2015

Ikke bare hjemmelaget....


Finn.no er helt fantastisk når man leter ettefr noe "nytt". Jeg har en skinnveske jeg bruker på jobb, men som er litt "typisk" jobbaktig. Jeg har lenge hatt lyst på en Jet Set Travel som har plass til bærbar ++++ men ikke ville kjøpe den ny :/ Men det trenger man da heller ikke, når helt nye produkter, dukker opp på finn, til en brøkdel av prisen. Og i tillegg var det i "nabolaget". Hvor heldig kan man bli, da var det verdt å "tenke over saken" i 7-8 mnd :-p 

Vesken er litt stor og jeg er spent på overgangen i hverdagen. Jeg bruker normalt enten veldig små vesker eller putter ting i lommene. Nå skal man tilvenne seg til veske, utenom kun til jobb ;) 

Jeg er svak for Tiger of Sweden, og har denne lille vesken som har både vanlig hank og crossover reim. Den er nydelig. Iphone 6+ går akkurat oppi, i bredden, sammen med lommebok, litt sminke +++  

Men så... Noen av de sparte pengene (ikke alle heldigvis) ble brukt hos Høyer i dag. En av mine absolutte favorittmerker er Samsøe o Samsøe, og det var kommet en nydelig strikkejakke i vårens kolleksjon. Den ble nøysomlig pent pakket inn, og med meg hjem! *elsk*


Så var det tilbake i symodus! :) 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!