søndag 1. februar 2015

Hjemme...


Så var man hjemme etter en lang uke. :) Natt til onsdag reiste jeg inn til Oslo.. Møte med Gyldendal, der pluss bok prosjektet skulle jobbes videre med. Nå er 58 modeller valgt ut, og vi er i gang :) 


Så gikk turen til helaften på Latter i Oslo, på et fantastisk show. For så å løpe til morgenmøte hos Outcast, før avreise til messen vår (AOH) i København. Kl 11 samlet 13 reiseklare Sykrokere seg på Egon Byporten, og helga kunne starte! I kjent stil har Sykrokerne shoppet på seg flyovervekt og kost seg masse! Til og med jeg fikk kjøpt litt stoffer denne gangen, og de har jeg en plan på! Nå er det bare å stikke hull på den overfylte sylageret, sortere kaoset og komme i gang! Spisebordet er kommet på plass, og nå kan jeg endelig sy igjen! Eneste jeg skal fikse, er nytt strykejern først! :)

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!