lørdag 7. februar 2015

God weekend!


Fredag før avreise rakk jeg å legge opp gardiner, fikse kjolen til K -
med andre ord, ikke noe spennende :) 
Gardinene er tynne, polyesterblanding - så de ble lagt opp med tynn nål og overtransportøren på! 

Applikasjonen ble laaangt fra peneste jeg har gjort, men på 10 min til rådighet, 
og tykt broderi under, som ble delvis sprettet, ble dette godt nok. 


Vi tok oss en rask miniferie til Kristiansand, med god mat, lek og Aquarama badeland. Avsluttet med en liten byrunde i dag.







Litt fra shoppingrunden i dag:
14 nøster Falk (Garn er dyrt når man ikke driver garnbutikk :-p ) 
Rulleblad og ny kniv + strikk fra Stoffdronningen
Sy og overlocktråd, mønstervlies og nydelig stoff fra Meretes Atelier i Grimstad :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!