torsdag 12. februar 2015

god kveld...


På grunn av bøtter med jobb, trøtt og så videre - ble det ikke noe søm i dag. 4 runder på strikketøyet får holde :) Men i kveld ble det testet nøttesnacks. Supergodt! Og det beste, LCHF godteri!

1 pose paranøtter (eller 3-500 gram diverse nøtter) 
1/2 ts cayannepepper
2 ts maldonsalt
1 ss smør
2 kvister rosmarin 

Ha nøttene i ovnen på 180 grader i 10 min. Smelt smør og bland krydder og hakket rosmarin. Vend inn nøttene og server dem varme! 


Nå skal jeg gjøre noe skikkelig kleint! :) 
Dette er noe jeg aldri gjør ellers, men i dag passerte vekta 6 kg ned, og magen er tydelig gone! 
Det er lenge siden jeg har følt meg vel i slike korte, stramme gensere - men i dag var første gangen at jeg gikk ut i det, på leeeenge! Sand genseren har ligget lenge på hylla, i påvente på å kunne brukes igjen. Over har jeg den deilige Samsøe Samsøe jakken. Tjoho! Noen få kg til, og så bare holde det! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!