fredag 20. februar 2015

En (blogg)shoppers bekjennelser....


Det er ingen hemmelighet at denne bloggen eller dama bak den, har flere, mange varierte diller... i dag ble mange "behov" dekket. For et par uker siden, dukket jeg ned i shoppingverden - etter noen stressende dager med jobb. Hvor er forøvrig logikken i slik? Man jobber ræva av seg, og så spenner man av, mer enn det man har tjent - den dagen. Jaja.. :-p Godt det ikke skjer så ofte..

Men cut to the case! (som kidsa her i huset sier) Vi var i Kristiansand for en tid tilbake (blogget om miniferien vår) og da var jeg innom Stoffdronning, og kjøpte 28mm skjærekniv. Jeg bruker så si bare  den ved tilskjæring av mønster ++ men de er dyre i Norge, eller dyrere... en feks ebay. Dermed ble det 2 stk fra ebay, til samme pris for en her. Men! Det er viktig å støtte lokale butikker, og det gjorde jeg - med den første hvertfall. :)


En annen butikk som fikk tjent litt samme kveld - var Kreativ, verdens beste herligste dame, som driver dette. Eller familie er mer korrekt å si. Frost jersey - denne har ikke jentene sett enda. :)

Så kommer megasmellen..... 



Eller.. mega og mega.. de kostet 399,- pr par og er kjøpt fra Nelly. Jeg vet ikke om jeg er mest flau over at jeg ikke klarte å bestemme meg for grå eller sort, (og dermed bestilte ett av hver, med tanke på å returnere den jeg likte minst - men nå ender med å beholde begge to, for jeg ikke klarer å bestemme meg) eller over hvor jeg "fant dem". Det var nemlig i bloggen til Sophie Elise, som er en av bloggerne, i TV2 sin serie med samme navn, Bloggerne. Jeg skal ærlig innrømme at jeg har sett litt på dette, mest som interessant sosialt tilskueprosjekt. Det er utrolig hva de tenker, eller evnt ikke tenker (med)! Men uansett, etter noen nyhetsopplag, ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte inn å titte, og der lyste disse i mot meg - på en fotoshoot de hadde i bloggen. Og i god tjeneste, hadde frøkna linka og betalt for skoene sine, til hvor man kunne kjøpe dem ! :) 

DOg vil jeg legge til, at utenom skoene var det ikke så mye jeg syns var interessant i den bloggen. I tillegg ser jeg nå at i reklamen for Nelly.com, står det For motebevisste jenter i alderen 18-35 år. Oooooook, jeg er på mitt aller siste år, som tiltenkt kunde, der altså :-p 

Ha en flott helg videre! Vi skal nå begynne pakking mot snø og fjell med 4 unger :) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!