søndag 1. februar 2015

Det store symesterskapet...




Har du fått med deg "The Great British Sewing Bee? 
Nå er sesong 3 klar!
Jeg gleder meg masse til å følge sybiene nok en sesong. 

I tillegg er den norske serien ute med bok. 
Tine Solheim har skrevet boken, og den inneholder masse flotte tips, mønster og bilder fra serien. 
Jeg fikk mitt eksemplar i posten, dagen før jeg reiste til Oslo. 
Boken er kjempefin :) 
Jeg er usikker på om jeg kommer til å lage noe fra boken, men den inneholder masse flotte tips, som jeg kommer til å benytte meg av. 

NRK har søkt etter deltaker, en måneds tid. 
Har du meldt deg på? 
Fristen gikk ut i dag, for å melde seg på. 
Nå er jeg spent på å se hvem vi skal følge på tv, til høsten :) 


post signature

1 kommentar:

  1. Hvordan får du til å se programmet? Får opp at det ikke er tilgjengelig utenfor UK:(

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!