fredag 6. februar 2015

Alt om Håndarbeide messetur!

En fantastisk tur er over, og i tillegg til å møte nye mennesker på tur - fikk jeg reise med "den faste DK gjengen". Som alltid er det en fornøyelse, med MYE fart og moro. I tillegg var det nye Sykrokere med på turen, noe som var utrolig gøy! En gjeng som var helt kanon å reise med. 

Damene som nå har reist min. 1 gang pr år, sammen - de siste 4-5 årene :) 

Sysiden/Stein-Frode, som har vært hanen i kurven, siden 2007 på Sykroken :) 

Show and tell på lugaren, vi endte opp på gangen til sluttt - på grunn av plassproblemer.
Her kjennes det på Annes (Symesterskapet) sin fantastiske speilfløyel. 

Se hva jeg har........ :) 

Normalt på disse turene har jeg reist nokså tomhendt hjem. Men denne gangen ble det med litt. To mønster og konstruksjonslinjal. Silke, Isoli (gave til Stine) jeansstretch, jersey, blonde, viscosejaquard, twill og jaquardjersey. Gleder meg å ta opp symaskinene igjen! :D

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!