onsdag 21. januar 2015

Mens vi venter.....


Og jeg venter ENDA på det bordet mitt, fra Skeidar. Møkkasted! Hver gang jeg har tenkt at jeg skal handle der, kontra kjøre til Ikea, roter de til noe.. Nå gidder jeg ikke mer :p 2 stoler og 1 bord og så nada niks mer :) Mens jeg venter på et bord å sy på - går det fortsatt mye i mat her..

Her er oppskrift på to goder lunsjer/kveldsmat. Supergodt, LCHF.

Biffsalat - 2 porsjoner
Skivet sopp 
1/2 rødløk
4 asparges
150 gram mørbrad
100 gram ost i terninger
Rucola 

Stek sopp først, del aspargesene i 4 på lengden og ha de oppi. Tilsett løk, så biffstrimlene når sopp, asparges og løk er nesten ferdig stekt. (dette gir medium stekt biffstrimler) Ha over rucola helt på tampen, og la den bare bli varm sammen med resten. Hell på en tallerk og ha ostebiter over.

Omelett:
5 egg
4 ss vann 
Chillipulver
Hvit pepper
Organo 
Bland alt med en gaffel, til en jevn fin røre. 

Skivet sopp 
1/2 rødløk 
Pepperonipølse
Cherrytomater
Kavli skivet ost
Rucola
Stek sopp og løk, hell over eggeblandingen. Del tomater og strø over. Legg på pepperoniskiver, osteskiver og rucola på toppen. Legg på lokk og la omeletten stivne. 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!