mandag 12. januar 2015

Mat og kos..


På grunn av manglende bord i stua, er det lite søm for tiden. Jeg har derimot startet på en strikkedukke (jeg later som at alpakkakjolen som mangler en 1/2 arm)  ikke eksisterer. Men derimot går det litt tid på kjøkken, mat er moro :) 

Jentene var med å laget nachos her på lørdag, stor SUKSESS! 
Barnevennlig matlaging

1 pose nachos chips
Stekt kjøttdeig med faijtas krydder
Revet ost

Stekes på grill 220 grader, i 5 min. 

Hakk løk, og ha guacemole, salsa og rømme til! :) 


Fordelene med hjemmekontor er lunsjen ! :)
Biffsalat! Yummi! 
Nå er det artikkel skriving, før jentene skal hentes hjem - 
så de slipper å være ute i stormen på SFO :-) 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!