onsdag 14. januar 2015

Bernina L220

Bilde er fra Bernina Nordic sin webside.
Før jul fikk jeg L220 på døra. Jeg har skrevet litt om den tidligere. Nå er ferden mot å bli en dreven L220 fører i full gang. Visste du at kantbåndsapparatet kan brukes til vanlig maskin OG covermaskinen? Sett på covernål i din vanlige Bernina, og du kan sy ribb. Bruk vanlig nål og stinglengde og du kan kante feks løper eller annen quilt. Over her, ser du en veiledning for apparatet til Bernina, til cover. Det festes på samme prinsipp på din vanlige Bernina også. 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!