mandag 1. desember 2014

Helga i mobile bilder....

Eldste sønnens bursdagsgave i år, var Top Gear show i Oslo. For to år siden var jeg på showet med en kamerat, til Jumbos store misunnelse.

Fredag ankom vi Oslo, og koste oss med god mat og resten av Norge på Julebord (føltes slik) høy stemning og mye kaos. :)

Lørdag ble den store shoppingdagen. Nye klær til Jumbo, og Julegave. På forskudd... det blir en kjip jul for gutta, da begge har fått sine gaver på forskudd i år :-) Men Jumbo var storfornøyd, og det er jo viktigst! Han fikk en del av gaven av oss, og resten trekker vi fra MC kontoen, flink gutt!

En annen som kjøpte seg en "julegave" var meg. Jeg har savnet ett objektiv som er lyssterkt med zoom. På forhånd visste jeg om Canom 17-55mm 2.8 men som koster en del kroner. Det jeg ikke visste var at Sigma har et tilsvarende, som butikkmannen faktisk anbefalte! Tjoho! Dermed ble det GoPro på Jumbo, og objektiv på meg. To fornøyde sjeler utfra Norges beste fotobutikk! www.fotovideo.no

Ikke lett med 1 meter "quick guide" 

My new baby! :) 
Deilig på tur! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!