fredag 5. desember 2014

Behind scenes på et webinar


I går var jeg  hos Bernina, og etter møte med de - skulle de kjøre webinar. Jeg ble igjen for å se hvordan de avviklet webinaret, noe som var utrolig moro! Casper og June kjører i gang, og det er mange som følger med. Har du vært med på ett av webinarene? I etterkant kan du spørre om ting, du lurer på underveis - veldig bra opplegg. Som du ser, så er Bernina så pent julepyntet også! :) 


For en liten synerd, er denne veggen fabelaktig å se på .. :-p 



Nå er det noen timer til frokost, og så er jul og fest i redaksjonen. 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!