torsdag 11. desember 2014

Atter en uke...

Det å komme hjem etter en uke på farten, er alltid nydelig! 
Men det er også fint å være litt ute, og blant annet elsker jeg å kunne ta en tur innom Erik på Jydsk
25% + litt til, på stoffer som allerede er helt nede i 15kr m. Det kan man sagtens lige! 

Det ble en del stoffer med, men stort sett bare "voksen" stoffer. 
I tillegg ett motivbarnestoff, verdens kuleste isoli - og stoffer til julekjoler! 


Når jeg kom hjem, var det bena høyt på søndag, og ukas episode av Symesterskapet! 


Vi fikk pyntet med alle hjertene jentene laget, etter at de hadde ligget en stund. Greina kom i hus, og da kom hjertene på! :) Artig med hjemmelaget pynt!

Nok en episode av Symesterskapet i går.. 
Lille er klar! 
Jeg måtte få levert SY02 i går, og dermed ble det symesterskap på imacen til Lille, 
og trados til meg på pcen.... "pføy" ... :) 


Nå er vi så smått i gang med et stort prosjekt som har startskudd i 2015! 
I den anledning skal det være godt utstyr med. Jeg syr jo på en Brother cover, men straks ankommer denne saken.. en Bernina L220, som skal bli min nye venn, gjennom det nye prosjektet! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!