mandag 17. november 2014

Vill i designet...


Kanskje det rett og slett er det man skal kalle det, når man følger enn ide helt hemningsløst? 
Jeg er så heldig å få være konfransier for NRK Deltakternes Sykonkurranse på Juleexpo. Der handler det om å redesigne noe, og dermed løp fantasien litt løpsk med meg i natt. 

Skjørtet har jeg hatt en eller annen variant i hodet lenge, men så kom jeg til å tenke på, og ta det helt ut! Design trenger jo nødvendigvis ikke være praktisk, har jeg skjønt - etter noen episoder med project runaway. 

Men denne passer faktisk, og selv om den ikke kommer til å bli brukt i hjel - tror jeg den kan passe både til konkurransen og et par andre anledninger i løpet av livet. :-) 


 Stoffene er litt variert... Blonden har jeg hatt i mange år - kjøpt fra Meretes Atelier i Grimstad. Prikkestoffet er kjøpt i Rhodos by, for noen år siden - jakken er en brukt dressjakke. Knappen er fra Paris, og Paris jerseyen er fra Judsk Stoflager. :)


post signature

2 kommentarer:

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!