mandag 10. november 2014

Neglisjert blogg....


Som jeg har nevnt før, så blir bloggen litt stille når jeg er ute å reiser. 
En uke i Spania hjelper ikke på aktiviteten, da nettet er ulidelig elendig der. 
Hastighet er ikke noe de tenker på, og hele speeden bærer  preg av resten av samfunnet. 
Ta en siesta og livet med ro :-) 


Det er herlig når man taper kampen mot trappa, en flislagt dog sådan. Herlig! Og vondt! Etter noen dager med nedising, bandasje og foten høyt - var jeg heldigvis noenlunde klar for å hinke meg hjem til Norge. :-)









Jeg må bare si at jeg elsker denne byen. Jeg er vokst opp med denne byen "under huden", og føler meg hjemme hver gang jeg lander ned på stolen, i Benidorm. Nå var det siste tur i år, så er det bare å vente til neste år.

Å komme hjem, kan til tider være en brå overgang. 
Heldigvis var dette hvite borte fra bakken, da jeg kom hjem. :-) 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!