tirsdag 25. november 2014

Juleexpo


Så var Juleexpo over, og vår siste desverre. 
Takker så mye alle som var innom å hilse på oss, og ikke minst alle våre nye abonnenter. 
Men vi skulle så gjerne hatt enda flere av dere med oss :-) 
Messen var fantastisk koselig og vi koste oss masse! 


Vi hadde felles workshop med Bernina. 
Fredag var det fullt, og lørdag var det mer "drop in". 


Jeg var jo så heldig å fikk guide Symesterskapetdeltakerne gjennom konkurransen. 
De var så flinke! Imponerte stort!





Flotte resultater! 
Redesign av en vanlig genser. 


Søndag prøvde jeg nye salgsmetoder.
Men det hjalp ikke så mye det heller :-p 
Takk til alle besøkende! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!