mandag 10. november 2014

Juleexpo!


Vil du vinne en gratis inngang til Juleexpo? 

Det skjer masse spennende på messen, se program på www.juleexpo.no 
I tillegg kan jeg nevne de tingene jeg/vi i AOH er med på: 

- Workshop med Bernina Nordic
Lag julehjerter i ullfilt - med spesiell pynteteknikk

- Det store symesterskapet konkurranse
Klar, Ferdig, SY! Deltakerne fra NRK sin satsing Det store symesterskapet, skal konkurrere "live". 
Jeg skal være konfransier, sammen med designer Tine Solheim. (Weeeee) 

1 vinnersjanse - kommentar
2 vinnersjanser om du deler i blogg eller på FB + kommentar
Husk å skrive om du har 1 eller 2 "lodd"


Skriv navnet ditt, og hvordan jeg kan få tak i deg, om du vil vinne - i en kommentar under her. 
Jeg trekker en vinner den 17 November 


post signature

7 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Ønskef å vinne, 2 lodd.
    katrine jacobsen 41671958

    SvarSlett
  3. Solveig Stensvåg Eriksen16. november 2014 kl. 10:48

    Ja takk, vil gjerne vinne billetter :) 2 lodd. Du finner meg på facebook.

    SvarSlett
  4. Ja-takk, jeg tar gjerne ett lodd hos deg!
    Har tenkt meg på messa både fredag og lørdag, så vi sees nok der uansett.
    Gleder meg!
    Klem fra Anka/fru-jansen

    SvarSlett
  5. Benedikte Bernstein16. november 2014 kl. 21:29

    Jeg vil gjerne være med i trekning og tar et lodd. Du kan sende meg melding på facebook.

    SvarSlett
  6. Kanskje jeg rekker å være med i trekningen med ett lodd?
    jeg kan kontaktes på sykroken :)
    mvh
    Katrine Lied Johansen

    SvarSlett
  7. Jeg vil være med! Håper det ikke er for sent. 1 lodd. Mailadresse er merekaffe@hotmail.com

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!