fredag 14. november 2014

Blonder til JuleExpo..

Hvilken for bruker du på maskinen din til vanlig? 
Mange bruker metall standard foten som følger med, det gjør jeg også - MEN! 
Jeg elsker min gjennomsiktige standardfot også! Den gir god oversikt og er fin å arbeide med. 
Har du tenkt over det? :) På Babylocken bruker jeg stort sett bare clear view foten, det samme på covermaskinen. Det er nok samme årsak til at for 34/D ofte kommer på Berninaen også! 
Full kontroll! 



Det er JuleExpo neste helg, og da bør man vel stille i noe hjemmelaget? I fjor drev alle å spurte om jeg hadde sydd noe, noe jeg måtte innrømme - jeg ikke hadde :) I år er tanken å stille, minst 1 dag! i noe hjemmesydd! Så får vi se :) Stoffene er fra Jydsk Stoflager og Stoff og Stil, og mønsteret er ett sammensatt AOH, 2 mønster til 1. Sømmen nede er Wave søm, Babylocken. Er lenge siden jeg har brukt den, og nå husket jeg hvor utrolig moro det er ! :)





Håper alle får en flott helg! 
post signature

1 kommentar:

  1. Den var fiin. Kan se for meg at du kler den bedre enn dukka.

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!