tirsdag 7. oktober 2014

Sy?


Nå er det utrolig lenge siden jeg har hatt tid til å sy. Det har faktisk ikke blitt mye strikking heller. Men arbeide har det derimot vært nok av :-) Nå er målet å få ferdig ett prosjekt til svigermors bursdag. Et teppe.... Jeg var innom en av mine yndlingsbutikker (fordi de er super duper hyggelige der) og handlet litt basisstoffer i dag. Må ha til ramme, og bakgrunn på prosjektet. Så blir det spennende å se hva det blir til :-) Om det blir gave, eller shopping på fredag....... 

Butikken heter QuilTe'n har masse fint! 
Planen er å både brodere, sy og quilte. 
Og min beste venn i søm, B780 er hovedpersonen på dette prosjektet ! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!