mandag 20. oktober 2014

Pokemon !


God morgen alle sammen ! :) 

Regn, blåst og under 10 grader. Det er høst for alle pengene! Jentene er sendt på skolen med luer, regntøy, støvler og ull :) På tampen av i går, ble en lue til! Lille ville ha en "kul" (selvfølgelig) lue. Hun har dilla på Pokemon for tiden, og dermed ble det "livets gang" for en av figurene. Jeg er helt ut når det kommer til dette, men jeg har skjønt at alt begynner med dette egget, så en liten søt figur, som videreutvikler seg til noe.. eh.. tja.. something :) Dermed ble det alle 3 effektene på en baggy lue. Luen er i dobbel ullfleece fra Janus. 

Det er ikke så lett å se her, men bokstavene er mønsterstingsatt. Dvs når man ser de på lua, er det bittesmå smileys som utgjør bokstavene. Det er en utrolig kul effekt, som jeg ikke klart å få frem i går, uten makro linsa. Fargen ble litt rar, men det er den mørkeste olivenfargen som er riktig. Litt begrenset hva man får til å ta bilde av, på morgenen kl 0730 når Lille prøvde luen. 
post signature

1 kommentar:

  1. Stilig lue! Imponert over broderiene, syns det virker veldig komplisert med de maskinene. Håper den blir god i bruk! :)

    SvarSlett

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!