fredag 17. oktober 2014

Og noe til Knøtta...


Skal se om jeg kan få tatt ett actionbilde av Knøtta i dette antrekket. 
hun ble lovet nytt antrekk innen hun kom hjem fra selskap kl 1900
Så her er resultatet! 

Vesten er sydd av AOH mønster, som Lille sin. Stoffet er fra Malik og Rosa
En Køben tur for 2 år siden. 
Bukse og tunika er laget av krinkelull fra Janus, og tingeling er klippet i jukseskinn og sydd på. 


Når du applikerer eller syr på dekorfigurer, hvilken fot bruker du da? Jeg bruker applikeringsfot. Den er åpen og dermed er det enkelt å se hvor man er hen. Super fot når man skal være nøyaktig. Min fot heter 20/20C. Se hvor enkelt det er når man bruker denne! 


Se nøye på dette bildet, her ser du at overtransportøren er nede. Min B780 har innebygget overtransportør. Det er genialt. Ved påsyning av skråbåndene har jeg brukt denne. Jeg har fot 1D, som har en åpning bakpå, som gir plass til transportøren. Til Bernina finnes det mange føtter man kan bruke med overtransportør. Før var Pfaff enestående på dette, men Bernina er like bra! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!