mandag 13. oktober 2014

Klar, parat, SY!


Jeg blogget forresten tidligere om Klar, Parat, SY! Jeg var jo så heldig å få bli med på den norske varianten, ikke som deltaker, men som skygge i kulissene. Både Danmark og Sverige er ute før Norge, med sine versjoner. Serien er basert på "The great british sewing bee", og konseptet er solgt til mange land! Jeg er veldig spent på den franske utgaven, og kommer nok til å følge den også - selv om jeg ikke skjønner en døyt av hva de sier. Det store symesterskapet kommer på NRK i løpet av November. 

I mens kan du kose deg med den danske Klar, parat, sy som startet forrige torsdag, 9 oktober på TV2Fri. Og den 14 Oktober kommer den svenske utgaven på skjermen. 

Hvem bliver Danmarks bedste amatørsyerske? Det genstår at se udover efteråret! Der er utrolig  superskjovt at følge med til de flotte deltagerne! Og i det her tempo, er der et rigtigt stor fordel at have sit arbejde i Danmark, så man kan forstå hvad deltagerne siger! God fornøjelse! 

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!