onsdag 8. oktober 2014

God morgen :)


Nå er høsten for alvor over oss, og det skjønner man når det er mørkt om morgenen :) 
Jentene er levert i morgendunkelt høst lys, og matpakker smurt før lyset begynte å titte frem. Det blåser fra alle kanter, og regner - det er høst :) I går kom boken Strikkesidas Favoritter i posten. En bok jeg absolutt kan anbefale videre. Det var utrolig mye fint i den! :) Og selv om jeg ikke tilbringer så alt for mye tid på Facebook, måtte jeg nesten inn å titte litt på denne siden, etter boka kom i hus :) 


Prosjekt brodering fortsetter! Jeg fikk stingsatt 4 av 5 bilder i går, gud for en jobb! :) 
Men jeg tror det blir veldig bra! For å ha en sjans å bli ferdig, innimellom jobbing - går maskina for fullt allerde :) Koser meg med å se de fine stitcheryene tre frem, og JA - de burde vært laget for hånd. Men det er slik jeg får gjøre når jeg blir pensjonist. 

Håper alle får en fin fin dag! 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!