onsdag 15. oktober 2014

God gråmorgen....


Det er passende å kjøre metningen i bildet på bunn i dag... det er nemlig like grått ute, som på følelsen på bildet gir. I dag har jeg noen fritimer på formiddagen, og det går til møkkatv og sying! Jeg skal montere opp den siste gaven i kveld (håndsøøøøøm :( ) og nå er det videre på jakken. Jeg måtte gi meg i går, fordi vi rett og slett har for lite lys, for twill i stuen :-P Twill krever litt lys for å se vrang/rett, og i kveldens mulm og mørke, passet stua bedre for "Hele Sverige syr" og strikking :-) 

"Hele Sverige syr" går på Tv4play.se og var morsomt å se. De fikk (etter min mening) mer krevende 1 oppgave enn danskene. I kveld er det premiere på Sy, sy, sy med Jenny Hellström, som har utgitt noen bøker. Det går på TV1.se, så det er mulig å se for alle, uten VPN også. 

Ha en flott dag alle sammen! :) 
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!