mandag 13. oktober 2014

1 -2 - 3 ferdig !

 

Det å kunne koble opp mac'en, og sette på "Klar, parat, Sy!" er en fornøyelse. Og sammen med montering av teppe og diverse samtidig, blir det egentlig bare koselig å sy stress prosjekter ! :) 


Dette var status på fredag, da jeg måtte pakke sammen for å dra til lege og tannlege kl 14. 
4 timer intensiv søm! :D 


Og etter 6 timer vill søm på lørdag... endte dette ferdig! 
Vi var i Dyreparken fre - lør og dermed ble det litt intenst på slutten 


Har du en broderimaskin? 
Benytt deg av de mulighetene du har! :D 
Det er supermoro, men ta deg litt bedre tid enn jeg gjør ! Hehe....
post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er ikke alltid tiden strekker til, så jeg får svart på alle kommentarene med en gang. Men jeg er utrolig glad for alle som besøker bloggen, og ikke minst legger igjen en kommentar til meg. Tusen takk for besøket!